خواص شگفت آور انگشتر مردانه زمرد از نظر دانشمندان

سنگ فیروزه | یاقوت | دلربا

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


خواص شگفت آور انگشتر مردانه زمرد از نظر دانشمندان

ا

 

رنگ انگشتر مردانه زمرد غالبا در همه ی نقاط آن یکسان نبوده و بصورت نوارها و لکه های تیره و روشن دیده می شود ، اکثر بلورهای انگشتر مردانه زمرد همانند یاقوت ، ناخالصی ها و محتویات متعدد از قبیل کانی های مهمان ، مایعات ، حباب های گاز و ترک های داخلی دارد که درصورت کثرت این محتویات مات می گردد.

 

این محتویات و ناخالصی ها عیوب زمرد به شمار نمی روند ، بلکه همانند یاقوت برای تشخیص زمرد طبیعی از مصنوعی بسیار مفید است.

 

مرغوب ترین انگشتر مردانه زمرد ، بلورهایی با رنگ سبز سیر هستند که حتی در صورت دارا بودن ناخالصی فراوان ، باز هم از بلورهای زمرد پاک و شفاف اما با رنگ روشن گرانبهاترند.

 

بلور های انگشتر مردانه زمرد غالبا با ترک هایی در نتیجه فشارهای داخلی در حین تبلور مواد اولیه همراه است و در مقابل فشارهای خارجی نیز مقاومت چندانی ندارد و شکننده و ترد است.

 

همچنین سنگ های فراوانی وجود دارند که بخاطر شباهت با زمرد در رنگ ، به جای زمرد عرضه می گردد.

 

خواص انگشتر مردانه زمرد

 

در سال های اخیر مقدار زیادی از انواع نگین های مصنوعی زمرد با کیفیت بسیار مرغوب و قیمت مناسب تولید و وارد بازار شده و مشکلی بزرگ برای جواهر شناسان به وجود آورده است. اما با عبور یا انعکاس اشعه ماوراء بنفش می توان آنها را از هم تشخیص داد چرا که انواع مصنوعی زمرد خیلی بهتر از انواع طبیعی آن ، اشعه ماوراء بنفش را از خود عبور می دهد و در نتیجه انواع مصنوعی زمرد ، شفاف تر به نظر می رسد.

 

علاوه بر این روش ، همان گونه که قبلا ذکر شد ، وجود ناخالصی ها و محتویات متعدد از قبیل کانی های مهمان ، مایعات ، حباب های گاز و ترک های داخلی روش خوبی برای تشخیص زمرد طبیعی است.

 

باید گفت که مهمترین و بهترین ذخائر زمرد دنیا در کشور کلمبیا قرار دارد.

 

 

خواص و فواید انگشتر مردانه زمرد

انگشتر مردانه زمرد سنگی بسیار پر انرژی و دارای خواص فراوانی است. استفاده از این سنگ برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری صرع بسیار فایده دارد، به ویژه برای کسانی که زمینه ارثی این بیماری در آنها وجود دارد. به همین دلیل، در گذشت نیز پادشاهان در هنگام تولد فرزندانشان تکه ای زمرد بر گردن آنان می آویختند تا به صرع مبتلا نشوند، اما برای کسانی که به بیماری صرع مبتلا شده اند، چندان کارساز نیست.

 

همچنین قرار دادن سنگ زمرد بر روی چاکرای سر و تاجی برای درمان پارکینسون مفید است، زیرا برقراری تعادل در سیستم عصبی بسیار اهمیت دارد و علاوه بر جلوگیری از حمله های عصبی، درد های عصبی را نیز می کاهد. آویختن زمرد بر گردن و همچنین گذاشتن آن بر چاکرای قلب در دمان و گرفتگی رگ ها و بیماری های خونی و نیز درمان ضعف عضلات قلبی و تپش قلب و تقویت آن، بسیار مفید است.

 انگشتر زمرد

از دیگر خواص انگشتر مردانه زمرد که بسیار به آن اشاره شده، مفید بودن آن برای دستگاه گوارش است. گذاشتن آن بر روی چاکرای خورشیدی، مجاری کیسه صفرا را پاک و فعال می کند و سبب تقویت معده و درمان زخم های معده می شود.

 

استفاده از انگشتر مردانه زمرد برای درمان خون ریزی داخلی به ویژه اسهال خونی مفید است.

 

همچنین همراه داشتن سنگ زمرد برای زنان حامله مفید است و بستن زمرد بر ران زن حامله در هنگام زایمان، زاییدن را آسان می کند.

 

زمرد دو نیروی انرژی بخش و آرام بخش دارد ک برای تسکین و درمان دردهای ناحیه ستون فقرات و عضلات ، گذاشتن مستقیم سنگ زمرد بر قسمت های دردناک و ماساژ با آن مفید است.

 

 از کجا نگین های انگشتر را خریداری کنیم؟

ما توصیه می کنیم که از سایت زرسی که ویترین آنلاین جواهرات نقره است بازدید نمایید. در صورت پسند جواهرات مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید. محبوبترین نگین های سایت زرسی نگین عقیق شجر ،نگین فیروزه، نگین عقیق و نگین مرجان می باشد.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 102

تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 شهريور 1398 ساعت: 21:13

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | یاقوت | دلربا)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف